    Subject: Re: Na polsracie nocnik
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <8...@g...com>
    <d...@g...com>
    <58727459$0$5152$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <58728c94$0$5151$65785112@news.neostrada.pl>
    <o5m2om$sp$1@node2.news.atman.pl>
    <587f3f7e$0$5158$65785112@news.neostrada.pl>
    <o5nlj2$g5i$1@node2.news.atman.pl>
    <587fa186$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
    <o5or8n$ltg$1@node2.news.atman.pl>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Thu, 19 Jan 2017 01:06:04 +0100

    W dniu 2017-01-18 o 23:46, Maniek4 pisze:

    > No to dowiedz sie cos wiecej czemu to ubezpieczenie zdrozalo to moze
    > porozmawiamy na jakims poziomie.

    Ty zapewne wiesz?
    Lewactwo z PeŁo i PeEsEl się skrzyknęło i robią na złość prezesowi, ale
    prezes się za nich weźmie, bo robią to bezprawnie.
    Tak niedawno się wypowiedział jeden z moich znajomych, zwolennik prezesa.
    Zapytałem go czy aby się dobrze czuje to mi odpowiedział.
    Cytuję dosłownie: "bo ty kur.... nawet se nie zdajesz sprawy ile
    stanowisk obsadziło PeŁo i PeEsEl swoimi rodzinami".
    Ty zapewne także podzielasz tą teorię spiskową?

    > Pseudobanku powiadasz? A to zapoznaj sie z zagadnieniem co to u nas
    > jest bank.

    Samo prowadzenie działalności na podstawie Prawa Bankowego nie uprawnia
    do porównania się z prawdziwymi bankami.
    Sposób funkcjonowania tego "banku" wiele pozostawia do życzenia. Dla
    mnie choćby brak możliwości wyświetlenia i dokonywania operacji na
    archiwalnych danych ponad 12 miesięcy wstecz, dyskwalifikuje tą instytucję.

    > W niedziele placilem za narty. Przelew 0 zlotych. Chcialbys jeszcze o
    > cos spytac?

    Widać "inteligencją to Ty nie grzeszysz".
    Obawiam się, że i tak nie zrozumiesz o co mi chodzi, dlatego Ci
    podpowiem. Przeczytaj jeszcze raz i jeszcze raz ..... i tak do skutku,
    aż zrozumiesz co ja napisałem, a o to ten fragment mojej wypowiedzi:
    "Fakt, że za przelewy jeszcze nie biorą opłat, ale co miesiąc 5zł za
    prowadzenie konta i owszem."

    > Tak na marginesie to rozumiem, ze to Twoja pierwsza zmiana zasad
    > prowadzenia rachunku? Ja jakos pamietam dyskusje sprzed bodaj dwoch
    > lat jak to banki podniosly oplaty realizujac zyski z pozyskanych
    > klientow. Ale rozumiem, ze ostatnie lata odbywales jakis wyrok, bo
    > inaczej by Ci nie umknelo.

    Poddałem się dobrowolnej karze czytania Twoich "inteligentnych" wypowiedzi.

    > Tak jak ja? Gdzies to pisalem?
    > A tak do meritum, to jak to jest? Zdrozal czy stanial?

    Kto? Putin? Czy chodzi Ci o gaz od Putina? A może pytasz o węgiel? Bo to
    przecież o węglu pisałem, że zdrożał!
    Jak widać choćby Cię ironia kopała w dupsko to i tak byś nie zauważył.

    > Nic sie boj. Ludzie to ocenia. Dodaj cos jeszcze o katolikach i bedzie
    > komplet baraniego lba.

    Chciałeś być inteligentny czy śmieszny?
    Obawiam się, że ani jedno, ani drugie Ci nie wyszło.