    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Na polsracie nocnik
    Date: Thu, 19 Jan 2017 11:19:22 +0100
    <8...@g...com>
    <d...@g...com>
    <58727459$0$5152$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <58728c94$0$5151$65785112@news.neostrada.pl>
    <o5m2om$sp$1@node2.news.atman.pl>
    <587f3f7e$0$5158$65785112@news.neostrada.pl>
    <o5nlj2$g5i$1@node2.news.atman.pl>
    <587fa186$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
    <o5or8n$ltg$1@node2.news.atman.pl>
    <588002e9$0$5141$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2017-01-19 o 01:06, Uzytkownik pisze:

    > Ty zapewne wiesz?

    No tak. Wie to mniej wiecej kazdy srednio rozgarniety obserwator. Od
    miesiecy mowi sie o tym w tjelewizi i radyju.

    > Lewactwo z PeŁo i PeEsEl się skrzyknęło i robią na złość prezesowi, ale
    > prezes się za nich weźmie, bo robią to bezprawnie.
    > Tak niedawno się wypowiedział jeden z moich znajomych, zwolennik prezesa.
    > Zapytałem go czy aby się dobrze czuje to mi odpowiedział.
    > Cytuję dosłownie: "bo ty kur.... nawet se nie zdajesz sprawy ile
    > stanowisk obsadziło PeŁo i PeEsEl swoimi rodzinami".
    > Ty zapewne także podzielasz tą teorię spiskową?

    Ja tylko mialem nadzieje, ze po opisie Twoich towarzyskich relacji
    jednak porozmawiamy o tym jaki wplyw ma obecna wladza na podwyzki
    ubezpieczen. Ale ciagle nic.

    > Samo prowadzenie działalności na podstawie Prawa Bankowego nie uprawnia
    > do porównania się z prawdziwymi bankami.
    > Sposób funkcjonowania tego "banku" wiele pozostawia do życzenia. Dla
    > mnie choćby brak możliwości wyświetlenia i dokonywania operacji na
    > archiwalnych danych ponad 12 miesięcy wstecz, dyskwalifikuje tą instytucję.

    No to sobie plac i publicznie nie narzekaj. Ja nie zauwazylem zadnych
    niedogodnosci, ale rozumiem, ze masz specyficzne oczekiwania, ktore moze
    po prostu kosztuja.

    > Widać "inteligencją to Ty nie grzeszysz".
    > Obawiam się, że i tak nie zrozumiesz o co mi chodzi, dlatego Ci
    > podpowiem. Przeczytaj jeszcze raz i jeszcze raz ..... i tak do skutku,
    > aż zrozumiesz co ja napisałem, a o to ten fragment mojej wypowiedzi:
    > "Fakt, że za przelewy jeszcze nie biorą opłat, ale co miesiąc 5zł za
    > prowadzenie konta i owszem."

    No a pozniej napisales:
    "Co do pocztowego to zajrzyj sobie w
    https://www.pocztowy.pl/indywidualni/taryfa-oplat/
    Czytamy: Konto Zawsze Darmowe
    Za prowadzenie konta 0zł, ale każdy przelew 2,5zł"

    To juz ja nie wiem o co Tobie chodzi.

    > Poddałem się dobrowolnej karze czytania Twoich "inteligentnych" wypowiedzi.

    > Kto? Putin? Czy chodzi Ci o gaz od Putina? A może pytasz o węgiel? Bo to
    > przecież o węglu pisałem, że zdrożał!

    Jako dowod na zle rzadzenie pis. To Ci odpisalem, ze mi gaz stanial.

    > Jak widać choćby Cię ironia kopała w dupsko to i tak byś nie zauważył.

    Jasne ironia. Jak wyszlo, ze nie pislaem to teraz sie ironia wykrecasz.

    > Chciałeś być inteligentny czy śmieszny?
    > Obawiam się, że ani jedno, ani drugie Ci nie wyszło.

    Ale sugestie do tego co powinienem miec w stopce to calkiem przypadkiem
    wyciales?

    Pozdro.. TK