  • Data: 2012-01-28 17:59:00
    Temat: Re: Na zewn?trz -16stC, kominek grzeje i potwierdzi?o si?...
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wolim" <n...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:jfv9hm$5e0$1@usenet.news.interia.pl...

    > Czy to nie jest niekomfortowe utrzymywać w każdym pomieszczeniu inną
    > temperaturę? W sypialni rozumiem, może być chłodniej, ale tam się rzadko
    > wchodzi w dzień. Ale różnica 3 stopnie między salonem, a kuchnią, to jest
    > przepaść... Można się przeziębić...

    Ależ skąd. Od wieków ludzie grzali mając taki rozkład temperatur i jakoś
    nikt nie narzekał na dyskomfort.

    > Ja mam w każdym pokoju, mniej więcej, podobną temperaturę, czyli jakieś
    > 21,5-22 stopnie. Jak rano wychodzę z sypialni do salonu, gdzie jest
    > chłodniej o jakieś pół stopnia, to wyraźnie czuję tę różnicę...

    Ale jak wychodzisz z pomieszczenia w którym jest 25stC do 21stC to nie ma to
    znaczenia. Co innego gdyby to było z 21 do 26. Człowiek różnie odczuwa
    temperatury. Jak wejdziesz do sauny to czy to będzie 5stC w te czy wewte to
    ty tego tak nie odczujesz.

    Marek