  • Data: 2012-01-29 13:32:37
    Temat: Re: Na zewnątrz -16stC, kominek grzeje i potwierdziło się...
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    >Gaz służy do komfortowego ogrzewania domu. Kominek ma przynieść
    >oszczędności oraz nastrój.

    To jeśli ludzie którzy wybierają gaz i zależy im na komforcie później robią
    za palacza ...
    Bo palenie w kominku jest bardziej uciążliwe niż ... palenie w piecu na
    paliwo stałe z podajnikiem ...
    Tam ładuje się opał co kilka-kilkanaście dni i zapomina o problemie a w
    kominku ?
    Drewno należy ładować co pewien okres , czyścić , pilnować aby nie zgasł i
    itd ...

    A z komfortem ma to mało wspólnego , bo zwykły kominek da ciepła tyle ile
    włoży się do niego drewna i nie ma możliwości pelnej kontroli ilości
    generowanego ciepła ...

    Co innego dla nastroju ...
    Ale nikt nie wmówi mi że "nastrój" polega na niemalże codziennym calodobowym
    paleniu kominkiem ...

    >Gdybym miał dokładać węgla do kotła a potem jeszcze drewna do kominka, to
    >prawdopodobnie to drugie bym sobie odpuścił :)

    Tym różni się piec na paliwo stałe że ma podajnik i opał załadowany starcza
    na minimum kilka dni ...