  • Data: 2012-02-03 15:05:42
    Temat: Re: Na zewnątrz -16stC, kominek grzeje i potwierdziło się...
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-30 09:50, M@tej pisze:

    > Tak mi gazownia wyliczyla - w pazdzierniku dostalem 6 faktur proforma, z
    > datami platnosci co 2 miesiace i po 160 m3 gazu na kazdej (~370 zl). Mozna
    > powiedziec, ze dostalem nieoprocentowany kredyt na gaz rozlozony na 6 rat,
    > bo na razie jade sporo ponad ten wyznaczony limit 80m3/miesiac :)
    > A do pazdziernika mialem W3, mam nawet jeden racnunek za jakies letnie
    > miesiace na 180 zl i 0 m3 zuzycia :P.

    ee to tak jak u mnie, jeszcze jestem na W2 (umowa podpisana w lipcu
    2011) ale bankowo wskoczę na w3, tyle że raczej zmienię znowu na W2 -
    jak nie będą chcieli zmienić to przepiszę licznik na żonę - bo to
    bezpłatne. Mam zamiar tak zrobić bo w przyszłą zimę mam zamiar mieć już
    kominek i planuję się zmieścić w 1200m3/rok
    Z resztą dostałem jeszcze lepszy kredyt - odczyt był zaraz po montażu
    licznika - odczytano 5m3, zrobili jakąśtam prognozę, zapłaciłem z góry
    wszystkie rachunki jakie dostałem (jakieś 500zł) i czekam na wyrównanie :)

    Lukasz