  • Data: 2016-11-13 16:12:43
    Temat: Re: Najczęściej popełniane błędy...
    Od: KIKI <n...@e...il> szukaj wiadomości tego autora

    On 13.11.2016 15:25, Marcin N wrote:

    > Nie wiem, ile w tym pytaniu ironii, ale "ręcznie" robiony beton nie
    > przekroczy B15, a i to B15 to nie tak łatwo osiągnąć.

    Ty chyba musisz być jakimś wykonawcą skoro nie rozumiesz co kris napisał :-)

    Kris napisał, że nawet jak przywieźli beton w gruszce to go rozlali i
    zagrabili na wieńcu, którego zresztą nie ma, to i tak nie doszedł między
    pręty.
    Obstawiam, że tam był beton nie mocniejszy niż B20 zalany w sposób
    urągający na wieniec, którego tam nie ma.
    Na zdjęciach nie widać zalewania więc czy był wibrator? Wątpię.

    Jeżeli tak samo były wykonane fundamenty to ściany będą pękać i nigdy
    pękać nie przestaną. Zawsze będą jakieś rysy, a i tapeta nie zawsze pomoże.