  • Data: 2016-11-13 22:39:09
    Temat: Re: Najczęściej popełniane błędy...
    Od: janusz_k <J...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-11-13 o 21:49, Marek pisze:

    > Podaj więcej szczegółów.

    Musi być dobrze przyklejone, najlepiej na pianę, bez szczelin a jeśli
    już to zapianowane, nalepiej kleić dwie warstwy na mijankę.
    10 to oczywiście przesada in minus, dla ściany powinno być więcej,
    ważne są mostki aby były zakryte, ściany szczytowe ocieplone od góry
    i w środku na strychu, brak balkonów i wykuszy a jak juz są to także
    dobrze ocieplone w koło, od góry pod płytkami także.
    Ja np mam na wykuszu 20cm styro na to dopiero cienka wylewka zazbrojona
    włóknem szklanym i płytki. na ścianach 5+10 styro tylko dlatego że nie
    dałem rady dac więcej, na skosach 25cm wełny a na płaskim na poddaszu
    mam 40cm wełny, ogrzewanie kosztuje mnie średnio 2,6kzł na rok tyle co w
    bloku płaciłem za mieszkanie 64m2 10 lat temu.

    --
    Pozdr

    Janusz_K