eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNajem nowych mieszkań coraz bardziej nieopłacalny dla wlascicieli › Re: Najem nowych mieszkań coraz bardziej nieopłacalny dla wlascicieli
  • Data: 2022-02-06 10:10:32
    Temat: Re: Najem nowych mieszkań coraz bardziej nieopłacalny dla wlascicieli
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 6 lutego 2022 o 08:54:41 UTC+1 Kris napisał(a):
    > sobota, 5 lutego 2022 o 18:29:11 UTC+1 4...@g...com nap
    socjalistycznej sytuacja że coś czego jest za >dużo drożeje była niemożliwa. Zeszły i
    tej rok są ostatnimi żeby wcisnąć kit ze mieszkania będą drożały i że inflacja zje
    >wszystkie oszczędności ludzi. I jedynym sposobem na uratowanie kasy jest kupowanie
    na kredyt nowych mieszkań. Ci co >rządzą wiedzą więcej od ciebie, gdybyś ty wiedział
    więcej od nich to byś rządził. Wiedzą że podatek katastralny muszą >odłożyć bo w
    przypadku gdy za chwilę będzie dużo pustych nieruchomości taki podatek strasznie by
    wkurwił ludzi. >Zamiast niego chcą wprowadzić i podejrzewam że w tym roku wprowadza
    podatek od pustostanów. W momencie jego >wprowadzania ludzie nie zwrócą na to uwagi
    bo przecież nie ma mieszkań to nikt takiego podatku płacił nie będzie. Rząd >zrobił
    doskonały interes na mieszkaniach. Wypracował przy okazji warunki do sterowania
    inflacją na kilkadziesiąt lat do >przodu. I na dodatek nic mu nie będzie można w
    przyszłości zarzucić bo nie utajnił danych demograficznych. Oczywiście >można wierzyć
    w płaska ziemię i w to że jak umrze kilkanaście milionów ludzi z wyżu demograficznego
    to umrą z nimi >mieszkania i domy w jakich do śmierci mieszkali
    > Z racji tego że powyżej od prognozujesz sytuację "za rok", "w tym roku" pozwolisz
    że Twoja wypowiedź zarchwizuje i za rok odświeżymy temat.
    > Zobaczymy jak wyszło..
    Też jestem ciekawy co z tego wyjdzie i czy za rok będzie znany trend czy już proces
    wymierania sie zaczął. Na wszystkich wykresach jakie są w necie widać że przez
    trzydzieści lat poziom zgonów był w miarę stały i wynosił niecałe 400 tysięcy
    rocznie. I nagle się zrobiło 570 tysięcy a na covida umarło przez półtora roku 100
    tysięcy z tego na czystego covida pewno z 20 tysięcy a reszta to ludzie w wieku ponad
    70 lat. Czyli wiekowo pasujący do pierwszych roczników wyżu i przewidywanej wtedy
    długości życia.