  • Data: 2022-02-06 17:02:51
    Temat: Re: kris, wyślij zenusiowi białe róże.
    Od: Runt <r...@s...prv> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-02-06 o 09:20, Kris pisze:

    > Zmadrzejesz kiedyś na tyle żeby chociaż 1 post na temat napisać?

    a ty zmądrzejesz na tyle by przestać lizać tyłek zenusiowi?
    --

    nie przeszkadza ci, że to psychol, prostak i chamidło? jest twoim guru
    czy po prostu się go boisz bo to były "niebieski" z czasów PRL?

    pisałem, już ta kanalia* popisuje się na pl.soc.polityka (m.in na
    pl.misc.elektronika również) wulgarnymi tekstami pod każdym moim i nie
    tylko wątkiem.

    to co wysyłam/kopiuję czasem na p.m.b to rewanż za jego chamskie
    zachowanie na p.s.p.

    oto jego niektóre "teksty"

    "ty pizdziak vel runt dziura w dupie z Klevek cham, prostak i psi syn
    jesteś. I dlatego pracowałeś wylotem a niemieckim burdelu dla
    zasłużonych nazistów."

    "Pomimo tego że koloru żółtego i się pieniło to czym cię pizdziak vel
    runt dziura w dupie z Klevek polewali zasłużeni naziści w burdelu
    prowadzonym przez Turka szampanem nie było."

    "Bredzisz z głodu debilu."

    "ty pizdziak vel runt dziura w dupie z Klevek nie boisz się Rumunów.
    Znowu jednego pobiłeś. Najpierw uderzyłeś go brzuchem w piesc. A jak się
    położyłeś to nerką w buta."

    "Byłbym zapomniał. Ojca pizdziak po jajach nie kop jak łapę b do
    szczanie podnosi."

    "Co ty pizdziak vel runt dziura w dupie z Klevek masz z tym ujadaniem?
    Wygląda że to po tacie masz . A ty go kopiesz po jajach jak łapę do
    szczanie podnosi. Dostałeś chuju dobę i nie doceniłes."

    "ty pizdziak vel runt dziura w dupie nie musiałeś mówić po niemiecku jak
    pracowałeś za moche zupy z brukwi u szwabow w burdelu dla zasłużonych
    nazistów prowadzonym przez Turka. W zakresie obowiązków miałeś stękanie
    jak cię zasłużony nazista w wylot dymał."

    "Nie bij pizdziak vel runt dziura w dupie z Klevek Rumunów przy
    londyńskich śmietnikach. Ostatnio pisali ze dwa razy uderzyłeś Rumuna
    szczęką w pięść."

    "Tak ci się pizdziak vel runt dziura w dupie z Klevek bicie Rumunów w
    Londynie spodobało że tutaj chcesz uderzyć kogoś jajami w kolano a potem
    dziurą w dupie w czubek buta."

    "Mozg ma i mogło mu paść. ty pizdziak vel runt dziura w dupie w tym
    miejscu co inni mózg mają masz gnijące gówno. I nie kop ojca po jajach
    jak łapę do szczania podnosi."

    do Mirek Ptak

    "Po chuj się wpierdalasz pomiędzy wódkę a zakąskę? Za lekko oddycha ci
    się prostym nosem?"

    Czy tak zachowuje się ktoś normalny? To typowy objaw choroby
    psychicznej! Gościu ma typowy kompleks małego członka.

    W realu mały, gruby tłuścioch i niedouk*, W internecie "mendrzec" ;-)

    możecie go sobie tolerować, pochlebiać, stawać w obronie ale
    jeżeli sądzicie że JA nadstawie po chrześcijańsku policzek to obaj
    jesteście w błędzie.

    patrz stopka.