eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNajem nowych mieszkań coraz bardziej nieopłacalny dla wlascicieli › Re: Najem nowych mieszkań coraz bardziej nieopłacalny dla wlascicieli
  • Data: 2022-02-06 00:53:46
    Temat: Re: Najem nowych mieszkań coraz bardziej nieopłacalny dla wlascicieli
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 5 Feb 2022 11:28:12 -0800 (PST), w
    <f97068ff-8493-4de6-b7dd-52dc2067a3c0n@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    chwilę to wszystko będzie chuj warte bo nie będzie komu sprzedać ani wynająć.
    > No niech ci gdzie. Z tobą i uzyszkodnikiem kopał się nie będę bo szkoda czasu. Jest
    jednak pewna rozbieżność pomiędzy tym co ja twierdzę i tym co wy nieudolnie
    próbujecie udowodnić. Jest wykres
    > https://www.google.com/search?q=wyz+demograficzny+po
    lska&client=tablet-android-lenovo&biw=1280&bih=800&t
    bm=isch&prmd=nisxv&sxsrf=APq-WBtAYlNoMwbzQeEW6XuKw3B
    j3_E9xg:1644088035533&source=lnms&sa=X&ved=0ahUKEwiU
    6diaoen1AhXmsIsKHR6RBSoQ_AUIFygC#imgrc=LfE78LNeOUOdH
    M&imgdii=icGB4BF_qGCwPM
    > Na nim sytuacja demograficzna od 1950 roku. Żeby przez kilkadziesiąt lat było mało
    zgonów postarali się Niemcy. Na wykresie zaznaczony jest wyz i echo wyżu. Uważacie że
    temu co rysował omsknęła się reka? Jak zinterpretujecie wykres pod kątem ilości
    mieszkan jakie zostaną po tych z wyżu co już umarli albo przeciągu kilkunastu lat
    umrą. Wyciągnięcie wniosków z wykresu i uzupełnienie wiadomości z ostatniego spisu
    dla takich geniuszy im wy dwaj nie powinno być trudne. Tylko proszę bez pierdolenia
    że na ziemi nit nie stracił itp.

    I co z tego baranku, skoro ludzie i tak ciągną do miast ze wsi?
    Wyludniać to się będą miejscowości z 1000 mieszkańców.