  • Data: 2012-03-29 15:20:02
    Temat: Re: Największe absurdy, śmieszne...
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Plumpi" napisał w wiadomości grup

    > Jest, ale tak niektórzy robią.

    A u mnie elektryk tak podłączył kuchenkę i gniazdo 3f w garażu. To jedyne
    dwa obwody 3f jakie mam i nie mam szyny zerowej na te obwody tylko ich dwa
    zera schodzą się razem w różnicówce.

    Natomiast przy różnicówkach jednofazowych też mam po dwa kable ale po
    stronie wejścia - są połączone "w szereg". Zero z punktu podziału PEN idzie
    do pierwszej stamtąd do drugie i od niej do trzeciej. Czy to źle? Mogę mu
    kazać to zmienić bo jeszcze nie odebrałem roboty.

    Pozdrawiam
    Ergie