  • Data: 2010-01-16 10:38:34
    Temat: Re: Naprawa baterii jednouchwytowej
    Od: "Jarek M." <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    A sprawdzałeś czy perlator (sitko na wylece) jest drożny ?
    Miałem kiedyś problem z cieknącą baterią, okazało się że właśnie perlator
    jest zapchany.
    Wykręciłem ów perlator i puściłem wodę, efekt ->nie cieknie , wymieniłem
    perlator i bateria działa dalej.
    Ta bateria jest bardzo czuła i wymagająca, jak tylko perlator się zapycha
    pojawiają się wycieki, po wymianie lub wyczyszczeniu mam spokój na pół roku,
    max na rok. I tak już ładnych parę lat . Bateria to Frisone.

    Pozdrawiam
    JM