  • 1. Data: 2010-01-14 07:15:13
    Temat: Naprawa baterii jednouchwytowej
    Od: Al Kwasone <k...@p...onet.pl>

    Witam,
    Mam problem z baterią jednouchwytową. Woda sączy się spod głowicy
    ceramicznej. Przypuszczam, że powodem może być uszczelka lub przecieka
    sama głowica. Czy dokupienie uszczelki lub całej głowicy jest możliwe i
    opłacalne (jest to chiński wynalazek noname z supermarketu)? Czy jest
    jakaś standaryzacja ww. podzespołów?
    Pozdrawiam,
    AK

  • 2. Data: 2010-01-14 08:13:18
    Temat: Re: Naprawa baterii jednouchwytowej
    Od: "Jan Kowalski" <K...@n...pl>

    Użytkownik "Al Kwasone" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sama głowica. Czy dokupienie uszczelki lub całej głowicy jest możliwe i
    > opłacalne (jest to chiński wynalazek noname z supermarketu)? Czy jest

    A da się ją rozmontować?

  • 3. Data: 2010-01-14 08:50:09
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > sama głowica. Czy dokupienie uszczelki lub całej głowicy jest możliwe i
    > opłacalne (jest to chiński wynalazek noname z supermarketu)? Czy jest

    Rozkręć tą baterie, wyjmij głowice i idż z tą głowicą do sklepu z
    hydraulika. Tam za ok 10zł sprzedadzą tobie nowa głowice. Wymienisz i
    problem z głowy

    Krzysiek

  • 4. Data: 2010-01-14 09:14:12
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "kris" <k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    >
    > Rozkręć tą baterie, wyjmij głowice i idż z tą głowicą do sklepu z
    > hydraulika. Tam za ok 10zł sprzedadzą tobie nowa głowice. Wymienisz i

    Jeżeli powierzchnie ceramiki są nieuszkodzone może o-ring do wymiany?

  • 5. Data: 2010-01-14 09:28:49
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "kris" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    Skąd my sie znamy kwasolku, czy nie z barszczu ukraiskiego z kwasoleju?

  • 6. Data: 2010-01-14 09:42:53
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Prawusek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    > "kris" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > Skąd my sie znamy kwasolku, czy nie z barszczu ukraiskiego z kwasoleju?

    Nie wiem o co chodzi?

    Krzysiek

  • 7. Data: 2010-01-14 11:04:45
    Od: Al Kwasone <k...@p...onet.pl>

    Witam,
    dziękuję za odzew.

    kris napisał(a):
    > Rozkręć tą baterie, wyjmij głowice i idż z tą głowicą do sklepu z
    > hydraulika. Tam za ok 10zł sprzedadzą tobie nowa głowice. Wymienisz i
    > problem z głowy

    Ok. Nie wiedziałem, czy jest jakaś standaryzacja w tej dziedzinie.
    Przypuszczam, że przepuszcza uszczelka o fantazyjnym kształcie pod
    głowicą, ale dokręcenie nie pomogło.
    AK.

  • 8. Data: 2010-01-14 17:20:44
    Od: FD <f...@o...pl>

    Al Kwasone pisze:

    > Ok. Nie wiedziałem, czy jest jakaś standaryzacja w tej dziedzinie.
    > Przypuszczam, że przepuszcza uszczelka o fantazyjnym kształcie pod
    > głowicą, ale dokręcenie nie pomogło. AK.

    - rozkrec, dokladnie wyczysc z kamienia,
    - nasmaruj uszczelke wazelina (lepsza ta z apteki niz techniczna.... w
    koncu wode do garow i czajnika lejesz....)
    - zmontuj skrecajac z umiarem

  • 9. Data: 2010-01-15 09:20:43
    Od: Al Kwasone <k...@p...onet.pl>

    Witam,

    FD napisał(a):
    > - rozkrec, dokladnie wyczysc z kamienia,
    > - nasmaruj uszczelke wazelina (lepsza ta z apteki niz techniczna.... w
    > koncu wode do garow i czajnika lejesz....)
    > - zmontuj skrecajac z umiarem

    Zrobiłem to bez wazeliny (nie mam pod ręką), ale bez powodzenia. Na
    powierzchni gniazda głowicy, w okolicy uszczelki są jakieś drobne
    nierówności (może osadzony kamień?). Część usunąłem drewnianą szpatułką,
    ale nie wszystko się dało. Koszt nowej głowicy to ok. 35 zł.
    Jeszcze jedna sprawa. Po założeniu (lub dłuższej przerwie w użytkowaniu
    - woda odcięta) głowica nie cieknie. Woda zaczyna się sączyć po pewnym
    czasie używania baterii.
    AK.

  • 10. Data: 2010-01-15 16:19:10
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > nierówności (może osadzony kamień?). Część usunąłem drewnianą szpatułką,
    > ale nie wszystko się dało. Koszt nowej głowicy to ok. 35 zł.

    Polszukaj w innym sklepie. takie głowice z reguły to maks 20zł
    W castoramie bywaja w cenie ponizej 10zl