  • Data: 2013-06-15 18:43:54
    Temat: Re: Nic tylko marudzicie na fachowców
    Od: "Andrzej" <a...@g...NO_Spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości grup
    7g2000vba.googlegroups.com...

    a patrzcie jak budują nasi bracia Rosjanie:

    http://fishki.net/comment.php?id=138919

    Tak budują. Widziałem w eleganckim hotelu schody, przy rozbijaniu których
    nie uwzględniono różnicy grubości posadzki na stopniach i spocznikach,
    widziałem, w tym samym hotelu, umywalkę przeznaczoną do baterii wiszącej a
    zamontowano stojącą, otwór wybijając meslem.
    Najwięcej, co mnie zbulwersowało to na terenach narciarskich na Kaukazie:
    liny nośne wyciągów narciarskich po wymianie leżą porzucone pod wyciągiem!
    Pozdrawiam, Andrzej.