  • Data: 2009-10-07 10:39:21
    Temat: Re: Nie będzie już pozwoleń na budowę domu
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake> szukaj wiadomości tego autora

    > Taaak, i wzrost gospodarczy mielibyśmy na poziomie 15%. Kolego! Obudź się!
    > To nie załatwienie pozwolenia na budowę hamuje rozwój budownictwa, a
    > kredytowanie. Z moich obserwacji wynika, że obsługa w starostwach jest coraz
    > lepsza i często moi klienci dostają pozwolenia na budowe naprawdę bardzo
    > szybko. Na przestrzeni lat widać ogromny postęp, szczególnie na terenach gmin
    > i starostw które są frontem do klienta.
    > A jeśli sądzisz, że po zmianie przepisów sprawę załatwisz jednym mailem to się
    > grubo mylisz.

    Fajnie by było mailem, nie przeczę ;) - ale aż takim optymistą to nie jestem.
    Pewnie, że kasa i zahamowana akcja kredytowa jest największym problemem.
    Ale uproszczenie przepisów i likwidacja biurokracji zawsze sprzyja
    działaniu... no i mniej byłoby samowolek budowlanych. Bo ludzie wolą
    wybudować na lewno garaż i liczyć na to, że przez 5 lat nikt ich nie
    zakapuje... niż bawić się w załatwianie pozwoleń.