eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNie dosyć ze panele wcale nie takie trwałe jak w reklamach › Re: Nie dosyć ze panele wcale nie takie trwałe jak w reklamach
  • Data: 2023-06-17 20:18:05
    Temat: Re: Nie dosyć ze panele wcale nie takie trwałe jak w reklamach
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 17/06/2023 18:08, Zenek Kapelinder wrote:
    > Ty debilu tez nic nie masz z wyjatkiem kilku oklepanych tekstow

    Mam konkretne dane pomiarowe i kalkulator.

    > które maja się do otaczającej rzeczywistości jak bat do dupy.

    To *jest* rzeczywistość. Jesteś już od tak dawna tresowany na kłamstwach
    politycznych, że przestałeś odróżniać co jest urojeniem a co faktem.

    Faktem jest licznik kWh który pobieram wprost z falownika oraz
    przeksztalcenia matematyczne na poziomie 5 klasy podstawówki. Bedziesz
    musiał srogo się napocić, aby ten argument zbić. Ja czekam z popcornem.
    I już mi się kończy bo bardzo długo czekam.

    > Zmiany w fotowoltaice bedą. To pewne.

    Gówna prawda. To tylko bredzenie jakiegoś pajaca z gołębnika, który co
    wieczór zmiawia Modlitwę Polaka.

    Ty chcesz, aby były. Tylko tyle.

    A czy będą, nikt nie wie, a już na pewno nie Ty. Imigranci nas zalewają,
    za kilka tygodni będziesz się bał otworzyć konserwę, żeby jakiś
    syryjczyk nie wyskoczył. Znaczy w TVP, ale to dla suwerena bez
    znaczenia. Nie ma czasu na jakąś energetykę jak się przegrywa wybory.

    > Ale jak znam ciebie debilu jutro napiszesz ze miały byc zmiany i ich jeszcze nie
    ma.

    Ja nic takiego nie napiszę. Sam napiszesz. Spina pośladków jest tak
    wielka, że nie minie kilka dni, a trzeba bedzie upusić jadu bo nienawiść
    i zazdrość wyżera Ci wątrobę. Po prostu poczekamy i siknie z kłów, jakiś
    link do noweli jak Antosia poraził prąd, a na dachu było złe PV, czy coś
    w ten deseń.

    > A zjazd cen mieszkań

    I znowu, pierdolenie nie na temat.

    Jeszcze raz pustaku: pokaż matematykę pozwalajacą twierdzić, że system
    0.8 PV przynosi straty prosumentom. Bo usilnie twierdzisz, że przynosi.
    Ja jestem umysł ścisły. Mnie trzeba liczby podawać, a nie przemówienia
    jak za Gomułki. Przemówienia się nie sprawdzają, a i talentu nie masz za
    grosz, więc szkoda bitów.

    Ja swoją pokazałem.

    Teraz rusz dupsko, skocz do kiosku po kalkulator i do dzieła. To tylko
    jedno mnożenie. Dasz radę, aż taki kiepski nie jesteś.