    From: Pete <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Nie na temat WOŚP
    Date: Mon, 21 Jan 2019 12:51:50 +0100
    <q1s8u9$ulj$1@dont-email.me> <5c41ea25$0$498$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <b...@g...com>
    <o...@l...harvard.local>
    <0...@g...com>
    <b...@g...com>
    <d...@g...com>
    <o...@l...harvard.local>
    <f...@g...com>
    <o...@l...harvard.local> <1...@m...org>
    <3...@g...com>
    <8...@g...com>
    <5c43daa2$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <q21sj7$t80$1@node2.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <q22hl8$h1u$1@node2.news.atman.pl>
    <7...@g...com>

    W dniu 2019-01-20 o 20:38, Budyń pisze:

    > tylko to ze jako przyklad zlego prawa podajesz fakt kompletnie z tym prawem
    sprzeczny.

    Wyciąłeś wcześniejszy fragment, żeby niewygodne fakty nie przeczyły
    Twojej tezie.
    Wprowadzenie tej ustawy pozwoliło na samowolkę. I tyle w temacie.

    > nie, to jest skutek nadmiernej ingerencji państwa w ochronę drzewodstanu. Gdyby
    człowiek wiedzial ze sobie wytnie to co mu przeszkadza to by nie wycinał wszystkiego.

    Ależ mógł sobie wyciąć. Czasem musiał wykonać nasadzenie zastępcze.

    Ale wie ze panstwo mu na to nie pozwoli

    bzdura

    - to wyciął gdy sie pokazała furtka prawna, a krzyk totalenoposition
    spowodowal ze ludzie uznali ze przepis sie dlugo nie utrzyma. To cieli
    na potęgę.

    Sęk (nomen omen) w tym, że nie było problemu z uzyskaniem zezwolenia. A
    teraz mamy już 'po ptakach'

    I nie mieszaj w to polityki.

    --
    Pete