  • Data: 2019-01-21 15:23:49
    Temat: Re: Nie na temat WOŚP
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Myjk napisał:

    > Tak też myślałem, że jedyna słuszna partia to korwiniątko.

    Jedyna słuszna?! Przecież ów mąż założył już z pięć partii -- z każdej go
    koledzy wyrzucali, a wtedy on zakładał sobie nową. Wytrwały jest, tego
    odmówić mu nie można.

    Jarek

    --
    Posłusznie melduję, że ten pan jest taki wytrwały jak niejaki Bouszek z Libni.
    Osiemnaście razy w ciągu jednego wieczora wyrzucili go u "Exnerów", a on po