  • Data: 2012-03-02 08:21:58
    Temat: Re: Nie zagęszczony piasek pod wylewkami. Co robić.
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Edek" <edeq100_usuń_to_@_skasujto_gmail.com> napisał w
    wiadomości news:jiolrk$1our$1@alfa.ceti.pl...
    > Jednak nie ma chudziaka, rozkopałem dziurę zrobioną przez glazurnika. Jest
    > wylewka (5cm), styropian 5cm, czarna folia, a pod spodem piach.
    > Pozostanie pewnie rozkucie wszystkiego, łącznie ze ścianami działowymi i
    > kominkiem stojącym na podłodze i zrobienie prawidłowo od początku. Załamać
    > się można. :(

    Czekają Cię ogromne koszty, bardzo Ci współczuję, szczególnie, że jeśli masz
    taką fuszerkę to pewnie i inne...

    Ja swojej budowy pilnowałem, ale i tak nie ustrzegłem się kilku fuszerek, na
    szczęście nie tak poważnych jak Twoja...

    Co to za firma? Nazwa, nazwisko właściciela, miasto? Głowę daję, że jeśli
    tamtej firmy już nie ma, to jej właściciel obecnie buduje domy pod szyldem
    inne firmy. Poszukaj, popytaj.

    Warto przestrzec innych potencjalnych klientów przed tym "deweloperem".