  • Data: 2012-03-02 12:03:48
    Temat: Re: Nie zagęszczony piasek pod wylewkami. Co robić.
    Od: "mcs" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <z...@g...com> napisał w wiadomości
    on-forums@ynil17...
    > Trochę chyba za bardzo wierzysz w swojego "developera".
    > Tynki wew.i zew., wylewki robione zimą bez ogrzewania to trochę
    > przegięcie.
    > Czy to nie Ty pisałeś, że masz wilgotność 95% w domu?
    > Ja muszę (mieszkam od wigilii) nawilżacze wstawiać, bo poniżej 20% spada.

    I oczywiście wszyscy staraja się budując "jak dla siebie" ;-)

    W takim razie przepraszam. Pomyliłem Ciebie z /// Kaszpirem ///, który w
    swoim dzienniku napisał: "Baliśmy się o nasz domek , bo w tamtym tygodniu
    była robiona podłogówka i była robiona wylewka (też w sobotę ..)
    Jak wiadomo po sobocie temperatura gwałtownie spadła i przyszła prawdziwa
    zima
    Trochę się przestraszyliśmy , bo tynki nie wyschły , klej na styropianie
    też nie do końca wysechł a dodatkowo była wylana podłoga ..."

    No tak, bo ja w gołe tynki i bez podłóg się wprowadziłem...

    Przecież ja nie chcę Ciebie rozliczać czy czepiać się słówek. Po prostu ten
    który Tobie budował dom naprawdę niewiele różni się od pozostałych.
    Nie ma co tak go wychwalać ;-))

    mcs