  • Data: 2012-03-02 10:14:22
    Temat: Re: Nie zagęszczony piasek pod wylewkami. Co robić.
    Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > Trochę chyba za bardzo wierzysz w swojego "developera".
    > Tynki wew.i zew., wylewki robione zimą bez ogrzewania to trochę przegięcie.
    > Czy to nie Ty pisałeś, że masz wilgotność 95% w domu?
    > Ja muszę (mieszkam od wigilii) nawilżacze wstawiać, bo poniżej 20% spada.

    Są różni deweloperzy. Mój to mała firma rodzinna. Pracuje niemalże cała rodzina +
    kilkanaście innych ludzi. Nie ma ludzi z łapanki.

    U mnie w zimę nic nie było robione. Wylewki były robione chyba w listopadzie i na tym
    skończyło się. Później deweloper palił kozą i osuszał wylewki.
    A resztą roboty ruszył chyba dopiero w marcu ? Bo zima długa ...
    Tak samo z innymi domami. W zimę budowlańcy nie pracują.

    Co do wilgoci to po prostu cięzko aby nie było jej. Po oddaniu domu przez dewelopera
    gruntowałem wszystkie ściany i dodatkowo minimum 2x je malowałem , dodatkowo były
    kładzione płytki i itd , więc sporo wilgoci przybyło ...

    Teraz nie ma problemu. Problem zaczął się zmniejszać jak zacząłem grzać. Obecnie mam
    około 45-60% wilgotności ...