  • Data: 2018-02-21 15:58:19
    Temat: Re: Niedestruktywne odklejene kilku kafli z podlogi
    Od: "Tomasz" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "abs" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:5a8d2100$0$576$65785112@news.neostrada.pl...
    > Podłoga prysznica:
    > https://www.imageupload.co.uk/images/2018/02/21/prys
    zn.jpg
    > Myslicie, ze daloby sie jakos niedestruktywnie zerwac te pare kafli z
    > zamiarem ponownego wykorzystania? Sa spore, 60x60 cm, choc w calosci tylko
    > 2 sztuki, gres. Mysle, ze mozna by jakos probowac od szczytu schodka
    > widocznego na pierwszym planie, zwlaszcza, ze ta plytka jest minimalnie
    > ruchoma. Wszelkie rady mile widziane :) Dzieki.

    Wszystko zależy od tego kto i jak przykleił te kafle.
    Kiedyś sam kleiłem takie kafle od razu na świeży beton.
    Po kilku dniach jeden z kafelków mi się nie spodobał i postanowiłem go
    wymienić.
    Musiałem kuć młotem elektrycznym Hilti, odpryski byly takie jakbym kuł sam
    beton, wszystko odchodziło razem z okruchami betonu podkładowego. Odkutą
    powierzchnie musiałem najpierw wypełnić betonem do pierwotnego poziomu i na
    to przykleić na klej zupełnie nową płytkę.
    Jeśli płytki kleił Ci jakiś partacz to często można ją zdjać reką, bez
    pomocy narzędzi.
    --
    Tomasz