  • Data: 2010-09-23 11:16:51
    Temat: Re: Niekapiacy walek?
    Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy ktos z czegos takiego korzystal? Czy to sie prawdza (glównie chodzi o
    > niekapanie)?
    > Zastanawiam sie nad kupnem takiego walka i malowaniem jakas zwykla sniezka
    > czy innym Duluksem...
    > Tomek

    kluczem nie jest tu wałek, tylko farba,
    tanie badziewia z marketu od razu odpuść, żadka jak woda, do bieli jej
    daleko, będziesz przeklinał nakładając dziesiąta warstwę, a i tak
    efekt nie będzie zadowalający
    farba powinna być gęsta, jak gęsta śmietana, wtedy nie kapie,
    oczywiście jakieś tam drobne kropki zawsze się pojawią, tego nie
    unikniesz,
    z tych nienajdroższych dobra jest dulux expert matt, możesz ją barwić
    w mieszalniku, przyjemnie się maluje, wystarczy dwie warstwy i kolor
    jest jednolity, po malowaniu miałem tylko trochę drobnych kropeczek na
    podłodze, w miejscu gdzie za bardzo szalałem wałkiem, ale to się łatwo
    zmywa, albo folia malarska...

    pozdrawiam
    s_13