eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domNieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsi › Re: Nieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsi
    From: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie,pl.rec.dom,pl.pregierz
    s.pl> <if4cin$ceg$1@mx1.internetia.pl>
    <e...@b...huge.strangled.net> <if85on$3iu$1@news.onet.pl>
    <if9lvr$dbn$1@mx1.internetia.pl>
    <4d186134$0$2486$65785112@news.neostrada.pl>
    <if9r4d$eb2$1@mx1.internetia.pl>
    <4d187505$0$2422$65785112@news.neostrada.pl> <ifaq1u$vna$1@news.onet.pl>
    <ifaros$76e$1@news.onet.pl> <ifasds$a16$1@news.onet.pl>
    <ifb0m4$pq1$1@news.onet.pl> <ifb1ps$thc$1@news.onet.pl>
    <ifb2te$1hp$1@news.onet.pl> <ifb4ri$7lk$1@news.onet.pl>
    <4d199a79$0$2444$65785112@news.neostrada.pl> <iffl7l$fr1$1@news.onet.pl>
    <4d1b6569$0$2489$65785112@news.neostrada.pl> <ifft08$92s$1@news.onet.pl>
    Subject: Re: Nieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsi
    Date: Thu, 30 Dec 2010 00:41:04 +0100

    news:ifft08$92s$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomości

    > Po co Ci to wiedzieć, skoro jesteś przekonany, że solary są nieopłacalne,
    > a ci, którzy je montują to "snoby" pragnacew się tylko i wyłącznie
    > dowartościować się przed sąsiadami.
    > Dla Ciebię będzie to niepotrzebny wydatek, a poza tym będziesz jedynym
    > mądrze postępującym człowiekiem :)

    Fafnaście razy tłumaczyłem, że założę solary jak stanieją. Fafnaście razy
    tłumaczyłem, że założę solary jak stanieją. Fafnaście razy tłumaczyłem, że
    założę solary jak stanieją. Fafnaście razy tłumaczyłem, że założę solary jak
    stanieją. Nie kumasz?
    Mówiłem, że są dobre ale po cenie 2-4 tysiące za kompletną instalację. Są
    obciachem i szpanem przy obecnych cenach 10000 zł.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/