eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domNieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsiRe: Nieoplacalnosc solarów naukowo, czyli jak byc snobem we wsi
  • Data: 2010-12-30 20:52:21
    Temat: Re: Nieoplacalnosc solarów naukowo, czyli jak byc snobem we wsi
    Od: "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisal w wiadomosci
    news:ifin6i$7uc$1@mx1.internetia.pl...

    > Wlasnie, solary tylko wode do mycia, okna maja ogrzewac dom.

    Kiedys staralem sie w jakims stopniu porównac solary do okien
    podpierajac wyliczeniami wchodzac nawet na temat parametrów szyb.
    Ma sie to jak piernik do wiatraka.

    Solar to idealna czern zakryta specjalna szyba i nachylony pod
    odpowiednim katem a okno jak to okno nie dosc ze dwie szyby a nie
    jedna to jeszcze pokrywane specjalnymi warstwami a za oknem albo miale
    firany a jak nei to jakies przypadkowe wewnatrz powierznie które nijak
    maja sie do absorbera w solarach.
    Poszukaj w starociach a znajdziesz. Mnie sie nie chce po raz drugi
    odgrzewac tego kotleta.

    Marek