eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsiRe: Nieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsi
  • Data: 2010-12-28 13:33:37
    Temat: Re: Nieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsi
    Od: "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4d19e051$0$2488$65785112@news.neostrada.pl...

    > Gdzie jest wycena naczynia wzbiorczego w Twojej propozycji taniego zestawu
    > solarnego? Gdzie jest wycena "zaworach temperaturze stagnacji" w Twojej
    > propozycji taniego zestawu solarnego?

    Hahaha. Płakac mam czy się śmiać?
    Czytać nie umiesz?
    Przeciez napisałem wyraznie wtedy że tego nie liczę gdyż w każdej instalacji
    zawór nadciścieniowy oraz naczynie tak czy siak się znajduje i być powinno.
    Jeżeli u ciebie nie masz naczynia a tylko sam zawór to wlicz w straty dobowe
    ubytki CIEPŁEJ wody która wypuszczana jest z twojego pięknego siemensa
    ilekroć go nagrzewasz.

    > Handluję UPSami i wiem jakie niespodzianki mogą wystąpić w tanich używkach
    > gównianej marki. Opieranie kosztorysu nowej instalacji o używany złom z
    > Allegro???

    A ja je naprawiam :)
    Słowem znasz się na tylko na handlu i wciskaniu chińskiego badziewia ale
    nie na ich naprawianiu i eksploatacji.
    Już ci napisałem że Smart UPS poszedł w odstawkę gdyż sprawność tego UPSa
    jest gorsza niz elektromana.
    Elektroman 500VA po prostu na tym samym zestawie trzyma 7 godzin a smart
    UPS 400VA 5,5godziny.
    Założe się ża na twojej półce sklepowej nie znajduje się nic godnego Smarta
    lub podobnego w jego konstrukcji.
    Nawet do elektromana nie próbuj tego twojego szajsu chińskiego porównywać.

    > Nie zapominaj, że taki UPS wymaga natychmiastowego zakupu nowych
    > akumulatorów, a te nie są tanie. Droga jest też ich wysyłka.

    Mam je do wyboru do koloru za rogiem w sklepie od tanich chińskich badziewii
    po 30zł jakimi ty akurat handlujesz az do
    markowych po 55-60zł.

    > Sądząc po ilości pytań o optymalizację i ustawienia solarów, po ilości
    > opowiadań typu "wykonawca spartolił solary i źle działają", jest to
    > skomplikowane.

    Widocznie się nie uczysz w trakcie przewijającej się tu w kółko tej samej
    lektury.

    Marek