eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsiRe: Nieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsi
  • Data: 2010-12-28 13:41:27
    Temat: Re: Nieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsi
    Od: "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4d19e0fc$0$2502$65785112@news.neostrada.pl...

    > Poważnie stoisz z wężem i ręcznie podlewasz ogródek?
    > Nie uważasz tego za stratę czasu?

    Ty na poważnie tak pierdolisz czy po prostu lubisz to?
    Nie wiesz że sa zraszacze przenośne? Po co mi kupować mnóstwo zraszaczy jak
    mi dwa wystarczają które co dzień przestawię w inne miejsce.
    No tak skąd ty masz to wiedzieć, przecież u ciebie ogród to tylko trawa bo
    II taryfa nie pozwala.

    > Napisz od nowa o co chodzi, bez nawiązywania do innych wypowiedzi.

    Aaa w taki sposób chcesz się wywinąć. teraz udajesz Greka że do innych
    wypowiedzi...

    > Pytanie retoryczne. Solary w momencie największego zapotrzebowania na
    > energię nie dostarczają jej wcale.

    Eee tam znowu frazesy powielasz.
    Masz pojęcie ile ciepłej wody w lecie się zużywa? Zużywa się więcej nawet
    niż w zimie.Wszelkie prace w ogrodzie, prace porządkowe wokół domu w letnich
    temperaturach. Aż miło jest wskoczyć pod prysznic nawet kilka razy na dzień.
    Ja rozumiem ty tego nie doświadczasz bo II taryfa... wiem... współczuję.

    Marek