eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsiRe: Nieoplacalnosc solarów naukowo, czyli jak byc snobem we wsi
  • Data: 2010-12-31 13:13:40
    Temat: Re: Nieoplacalnosc solarów naukowo, czyli jak byc snobem we wsi
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

    news:3393e5eb-eef5-4d3d-a177-6589115fdcd2@f2g2000vby
    .googlegroups.com...
    On 30 Gru, 11:43, "Jan Werbinski" <j...@t...bez.maj.la> wrote:

    > Pewnie sobie niedlugo kupie. Niech stanieje jeszcze o polowe.

    http://allegro.pl/hewalex-powietrzna-pompa-ciepla-do
    -cwu-wymiennik-i1356270216.html

    Za 3,7 kupisz bez zbiornika - jak ponegocjujesz to za 3,5k pewnie
    wyrwiesz - to juz dosc fajna cena - nic wiecej nie trzeba jezeli juz
    masz jakis bojler / zbiornik :)
    ===========================

    No wiec mówie, ze kupie. Ale poczekam pare lat. W koncu mam niedawno
    wymieniona terme i nie bede wyrzucal urzadzenia tuz po gwarancji.

    > Dlaczego zatem w pompach powietrznych nie podaja wykresu dla pelnego
    > zakrestu temperatur?

    Szczerze piszac to nie wglebialem sie nigdy w tematy pomp powietrznych
    ale jestem pewien, ze na stronach chocby hewalexu mozna znalezc
    dokladne wykresy :)
    pozdr.

    Szukalem takich wykresów wszedzie i nie znalazlem. Dopiero szwedzki Daikin
    costam badal i wyszlo ze (przy dostepnych mi cenach alternatywnych zródel
    energii) trzeba sobie darowac grzanie klima ponizej -5, nawet jezeli
    teoretycznie urzadzenie grzeje przy -15.

    --
    Jan Werbinski O0oo....._[:]) bul, bul, bul
    Prywatna http://www.janwer.com/