eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsiRe: Nieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsi
  • Data: 2010-12-31 14:01:22
    Temat: Re: Nieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsi
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Bartek napisał:

    > Przepraszam, że się wtrącę... Może ja za młody jestem, żeby wiedzieć... albo
    > inna jest tego przyczyna...
    > Co to znaczy "czochrać bobra"? czy to jakaś konkretna czynność, czy fraza
    > wymyślona tylko by obrażać ludzi?

    Czochranie bobra jest naturalną czynnością wielu młodych (i nie tylko)
    kobiet, w męskim wydaniu równie ciekawe nazwy

    http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Słownik:Masturba
    cja

    choć w przypadku JP to raczej nie będzie "czochranie elektrycznego
    bobra" jak raczej "elektryczne czochranie bobra" co zasadniczo zmienia
    podmiot czochrania w przedmiot czochrający. No i nie zapominajmy, że
    tylko w II taryfie.

    noworocznie pozdrawiam

    rafał