eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNiskonapięciowa instalacja elektryczna jako alternatywa › Re: Niskonapięciowa instalacja elektryczna jako alternatywa
  • Data: 2012-05-21 17:05:29
    Temat: Re: Niskonapięciowa instalacja elektryczna jako alternatywa
    Od: "kiki" <...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:jpd876$7vu$1@news.task.gda.pl...

    > imho wielkim błędem było rozdawnictwo akcji prywatyzowanych firm, te akcje
    > nei powinny były trafić do ludzi tylko do funduszy emerytalnych.
    > jedni dostali tysiące a czasem dziesiątki tysięcy a inni gówno. Choć
    > socjalizm każdego tak samo wpędził w ubóstwo.

    Zawsze to mówiłem, że rozdawnictow akcji w tamtych czasach to była bandycka
    prywatyzacja.
    Prawdopodobnie chodziło o to że ci na wyższych szczeblach dostawali o dwa
    zera więcej i żeby nikt nie przyczepił się, że to wałek to poświęcili firmę
    żeby wydoić własne udziały. I je natychmiast sprzedać na giełdzie.
    Nie wiem czy pamietasz, że spółka wchodziła na giełdę a tylko mały procent
    akcji był formalnie zdolny do obrotu giełdowego. Robili jakieś triki żeby
    szary obywatel nie mógł sprzedać akcji zaraz na początku. Cena leciała o
    tysiące procent w górę, dyrekcja sprzedawała akcje, a jak ludzie się dorwali
    to nie było co zbierać.
    Przecież nie chodziło o prywatyzację tylko o pierwszy strzał na giełdzie.