eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNiskonapięciowa instalacja elektryczna jako alternatywa › Re: Niskonapięciowa instalacja elektryczna jako alternatywa
  • Data: 2012-05-21 13:16:58
    Temat: Re: Niskonapięciowa instalacja elektryczna jako alternatywa
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    RadekNet wrote:

    > Dla tego nie dziwie sie, ze mamy podobne ceny na wiekszosc dobr, ale
    > ... dla czego mamy miec wyzsze??

    > Otoz to... towary, uslugi kosztuja podobnie a zarobki... gdzie sie
    > "gubi" ta kasa?

    a skąd sie bierze forsa dla tych wszystkich uprzywilejowanych grup
    zawodowych?

    imho wielkim błędem było rozdawnictwo akcji prywatyzowanych firm, te akcje
    nei powinny były trafić do ludzi tylko do funduszy emerytalnych.
    jedni dostali tysiące a czasem dziesiątki tysięcy a inni gówno. Choć
    socjalizm każdego tak samo wpędził w ubóstwo.

    jak miałeś szczęście to za nic dostawałeś kupę kasy.

    a już program powszechne prywatyzacji to był kompletny idiotyzm.