  • Data: 2009-07-15 12:29:49
    Temat: Re: No i konflikt z wykonawcą
    Od: "kiki" <c...@v...ts> szukaj wiadomości tego autora

    "Jacek_P" <L...@c...edu.pl> wrote in message
    news:h3k0rn$6d4$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    "Jacek \"Plumpi\"" napisal:
    > A teraz przejdźmy do rzeczy i odpowiedz na pytanie w czym metoda
    > przeciskania kleju przez siatkę jest gorsza od metody wtapiania ?

    Tu ja wtrace swoje trzy grosze. Poniewaz robilem sam, wiec mnie
    to interesowalo. Przeciskanie kleju przez siatke powoduje, ze
    na wiekszosci obszaru siatka nie jest OTULONA klejem i nie pracuje
    jako zbrojenie. Pod nia jest suche podloze. Dodatkowo powoduje to
    bardzo duze zmniejszenie powierzchni styku kleju do podloza.
    Wtapianie siatki powoduje, ze pod nia tez jest klej. Ot, taka roznica.
    Dosc istotna. Tu akurat trzymam strone Kikiego ;)

    Pod narożniki alu te takie do styropianu kątownik z siatka tez nie dali k...
    mać. Nie wiem w ilu miejscach, bo kilku robiło ale dookoła garażu już
    zaczyna z kantu spadać tynk