  • Data: 2012-01-18 18:25:05
    Temat: Re: No i ktoś już podchwycił pomysł.
    Od: Olo <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-18 16:04, Jacek pisze:
    > To samo miałem w pralce Wiatka Made in USSR z roku 1985.
    > Miała dwa przyłącza wody na zimną i ciepłą.
    > Pralka brała może więcej wody niż współczesne pseudoekologiczne
    > wynalazki, ale NIGDY nie miałem sytuacji, że zostały resztki
    > niewypłukanego proszku, albo, że kogoś gdzieś swędziało z powodu
    > uczulenia na proszek.
    > Po niewielkiej przeróbce w tej pralce można było gotować pieluchy
    > tetrowe. Po 13 latach pralkę oddaliśmy do MOPSu, bo się żonie znudziła
    > mimo, że była na 100% sprawna. Wątpię, czy nowe pralki tyle wytrzymają.
> [...]

    He he. U mojej mamy jeszcze taka stoi, ba jeszcze działa mimo usilnych
    starań, aby się jej pozbyć. Ma już przeszło 27 lat i działa jak na razie
    od lat bez awarii. Dla zainteresowanych jak wyglądało podłączenie
    ciepłej i zimnej wody mogę zrobić zdjęcie.
    A tak na marginesie to jaki ten miniony ustrój był ekologiczny i
    przyszłościowy. Teraz różnorakie firmy "odkrywają" i promują jako nowość
    rzeczy, które już dawno temu były stosowane.
    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.