  • Data: 2012-01-18 16:37:55
    Temat: Re: No i ktoś już podchwycił pomysł.
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jan 18, 12:55 pm, "4CX250" <t...@p...ornet.pl> wrote:

    > Ja na tym zdjęciu widzę wyraźnie dwa węże. Widzę że masz nie tylko ze
    > zrozumieniem tekstu problemy ale i także ze wzrokiem.
    >
    > Marek

    Ale punkt o podłączniu (1.2) jest niezbyt jasno zmontowany.
    Zresztą ja uwazam ze tam powinny byc dwa przyłącza bo z gorącej wody
    nie da sie zrobic zimnej zbyt łatwo.
    Gdyby pralka miala tylko jedno to albo wymagala by jakiegos mieszacza
    i "interfejsu" z pralki do niego albo musialo by byc zastrzezenie ze
    temperature sie reguluje poza pralka.
    I w tym miejscu sie z Toba zgadzam.

    Ale z tym ze to dla ekologii czy kolektorowcow juz sie nie zgadzam.
    Wiekszosc domow/mieszkan ma tansza ciepla wode niz grzana pradem.