  • Data: 2009-05-12 05:38:33
    Temat: Re: No i kuję nieocieplone szczyty
    Od: "Krzysiek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jutro ocieplacze będą pruli dalej styro i będziemy nacinać i kuć. Okazało
    > się, że jest nadlane betonem ponad murłatą i szczyt/skos zalany styka się
    > z betonem wieńca.

    Czekaj, nie rozumiem. Przecież szczyt zawsze będzie stykał się z wieńcem.

    Mówisz o betonie na skosach wieńca, który wymurowany jest aż "po deski"
    dachu? Jeśli tak to współczuję.

    Już kiedyś pisałem, że musiałem wycinać za wysoko wymurowane skosy, a u mnie
    był to tylko gazobeton. Ucierpiała folia paroprzepuszczalna (nie mam
    deskowania) i moje kończyny. Paskudna praca.

    Powodzenia.
    Krzysiek