  • Data: 2009-05-12 12:08:11
    Temat: Re: No i kuję nieocieplone szczyty
    Od: Krzemo <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomościnews:gub9uc$4ap$1@news.interia.pl...

    > I niech każdy sobie policzy czy nie bardziej się opłaca ściana
    > jednowarstwowa gdzie takie problemy z definicji nie mogą wystąpić, a że jest
    > trochę mniej izolacyjna to co, za to co kiki wyda na poprawki można by grzać
    > latami.

    "fachowiec" potrafi wszystko spieprzyć.... ścianę 1W też ;-)
    Wystarczy że da wieniec żelbetowy pod samą folię (żeby solidnie było)
    albo zapcha dziury w porothermie zaprawą .... typ ściany nic tu nie
    zmienia, a nawet dochodzą inne wynalazki jak nieocieplone nadproża /
    wieńce / słupy żelbetowe ..... tu można "popłynąć finansowo" ...

    ;-)

    Pozdrawiam,
    Krzemo.