  • 1. Data: 2009-05-11 21:17:44
    Temat: No i kuję nieocieplone szczyty
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    Po odkrywce nie ma innej rady

  • 2. Data: 2009-05-11 21:22:50
    Temat: Re: No i kuję nieocieplone szczyty
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości
    news:gua4lk$o49$1@opal.futuro.pl...
    > Po odkrywce nie ma innej rady

    Natnij wczesniej katowka w miejscu planowanego zakonczenia sciany.

    Pozdro.. TK

  • 3. Data: 2009-05-11 21:28:51
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message

    > Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości
    >
    > Natnij wczesniej katowka w miejscu planowanego zakonczenia sciany.

    Jutro ocieplacze będą pruli dalej styro i będziemy nacinać i kuć. Okazało
    się, że jest nadlane betonem ponad murłatą i szczyt/skos zalany styka się z
    betonem wieńca. Po prostu nie można tak tego zostawić, bo całe przewodzenie
    ciepła wysysa temperaturę z wieńca poprzez narożnik w górę skosem.
    Szkoda gadać.

  • 4. Data: 2009-05-11 21:34:18
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Szkoda gadać.

    Masz po prostu przesrane, ale dzialaj, dzialaj, pora odpowiednia. Do jesieni
    obrobisz sie spokojnie.

    Pozdro.. TK

  • 5. Data: 2009-05-11 21:44:12
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    > Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

    > Masz po prostu przesrane, ale dzialaj, dzialaj, pora odpowiednia. Do
    > jesieni obrobisz sie spokojnie.

    Za miesiac bedzie gotowe moze 6 tygodni ale jadąc przez nowe strony
    budowlane 80% ma podobnie.
    Ci co przyszli robić akurat wiedzieli o czym rozmawiamy i od razu mówią
    "kujemy"

  • 6. Data: 2009-05-11 21:58:50
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Za miesiac bedzie gotowe moze 6 tygodni ale jadąc przez nowe strony
    > budowlane 80% ma podobnie.

    Zgadza sie, nie wiadomo skad wziela sie ta sztuka. To dobre dla scian 1W i
    pewnie pokutuje od czasow kiedy murow w ogole sie nie ocieplalo.

    > Ci co przyszli robić akurat wiedzieli o czym rozmawiamy i od razu mówią
    > "kujemy"

    Moze wreszcie trafiles na normalnych, oby.

    Pozdro.. TK

  • 7. Data: 2009-05-11 22:19:50
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    > Zgadza sie, nie wiadomo skad wziela sie ta sztuka. To dobre dla scian 1W i
    > pewnie pokutuje od czasow kiedy murow w ogole sie nie ocieplalo.

    Ja też nie wiem ale to już pokutuje na etapie murowania po czym przychodzą
    ocieplacze i dalej nic nie rozumieją.

    > Moze wreszcie trafiles na normalnych, oby.

    Ciekawe, że robiłem przegląd ocieplaczy i prawie żaden nie rozumiał co do
    niego mówię. Tak jakby to byli sami imbecyle. Normalnie mówisz jak do ściany
    i gość nie wie o czym ja mówię. Przebieram ich od 2-3 miesięcy.

  • 8. Data: 2009-05-11 22:24:49
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message
    Dobra, teraz pytanie, może ktoś wie i uzasadni.

    PODBITKA.

    Ile % kratek wentylacyjnych w podbitce w stosunku do powierzchni podbitki, a
    może do długości, a może do ilości powietrza wentylującego szczeliny?
    Jak je rozmieścić?

    Co jeszcze przy podbitce? Dać dodatkową siatkę na szczeliny pod deskowaniem
    przeciw owadom? jaki oczko? Czy może dać tam jakąś wiatroizolację i te
    szczeliny powietrzne przysłonić membraną? Czy może wloty w podbitce zakryć
    wiatroizolacją?

    Powiedzcie na co zwracać uwagę?

  • 9. Data: 2009-05-12 00:46:32
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    > deskowaniem przeciw owadom? jaki oczko? Czy może dać tam jakąś
    > wiatroizolację i te szczeliny powietrzne przysłonić membraną? Czy może

    jedna kratka na jeden rozstaw krokwi, jak masz rozstaw co 80 cm i szczeline
    2 cm to chyba policzysz ;-)
    jak kratka ma siatke i podbitka bedzie dokladnie przybita (a jak znam
    niejakiego kiki to bedzie ;-)
    to dawanie siatki na szczeliny troche mija sie z celem,
    oczko kolo 1 mm
    i juz... zadnych kombinacji z folia

    zwroc uwage zeby kratki byly mniej wiecej w kolorze podbitki ;-P
    i pilnuj szczytow, bo tam najwiecej fuszerek bywa.

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 10. Data: 2009-05-12 05:38:33
    Od: "Krzysiek" <l...@p...onet.pl>

    > Jutro ocieplacze będą pruli dalej styro i będziemy nacinać i kuć. Okazało
    > się, że jest nadlane betonem ponad murłatą i szczyt/skos zalany styka się
    > z betonem wieńca.

    Czekaj, nie rozumiem. Przecież szczyt zawsze będzie stykał się z wieńcem.

    Mówisz o betonie na skosach wieńca, który wymurowany jest aż "po deski"
    dachu? Jeśli tak to współczuję.

    Już kiedyś pisałem, że musiałem wycinać za wysoko wymurowane skosy, a u mnie
    był to tylko gazobeton. Ucierpiała folia paroprzepuszczalna (nie mam
    deskowania) i moje kończyny. Paskudna praca.

    Powodzenia.
    Krzysiek