    From: "Maniek4" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: No to ja teżzakończyłem :-)))
    Date: Sun, 8 Feb 2009 00:20:51 +0100

    Użytkownik "JanuszK" <J...@m...o2.pl> napisał w wiadomości
    news:gmknk0$d1d$1@news.dialog.net.pl...

    > No to ja już mam za sobą :) beton już dawno związny.
    > Kotłownie mam prawie skończoną ale brakuje mi kotła :)

    Ja powinienem miec w poniedzialek. Bedzie mozna instalacje od razu do kotla
    podciagnac. No i ten gaz niesczesny do chalupy podlaczyc.

    > dopiero co gaz zrobiłem, teraz kończę elektrykę, tzn uzbrajam skrzynki w
    > bezpieczniki oraz przerabiam łazienkę bo sie niestetytrochę plany zmieniły
    > i muszę przesunąć kabinę tzn miała być kabina a będzie brodzik z płytek na
    > przeciwległej ścianie bo tak będzie lepszy dostęp. Wyszło to po
    > przymierzeniu stelaża kibla niestety :(

    Tak to bywa, na szczescie elektryke mam juz od roku, a do skrzynek (sztuk
    dwie) poprosilem znajomego elektryka. Koszt to 200zl, wiec uznalem ze
    Ameryki nie bede odkrywal. Jak narazie nie zauwazylem u siebie powaznych
    bledow zalozeniowych wymagajacych drastycznych poprawek, ale wszystko
    jeszcze przede mna. :-)

    > No tak wykończeniówka wykańcza, szczególnie finansowo dlatego większość
    > prac robię sam.

    Jak ma sie czas to mozna, ja nie mam czasu i tez musze robic sam. :-)

    Pozdro.. TK