  • Data: 2015-08-20 10:41:36
    Temat: Re: Normy czasowe na prace wykończeniowe
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:f7742914-cdee-4f23-a0ff-77353cbf3292@go
    oglegroups.com...

    > Ergiemu pewnie chodzi o to ze lepiej dolozyc do welny w dachu niz do
    > scian.

    Słusznie, ale nie tylko o to chodzi. Chodzi o to by zwrócić uwagę na
    pozostałe kierunki ucieczki ciepła głównie obróbki okien i mostki.

    > Oczywiscie to racja - ale ja tam uwazam, ze ocieplenie powinno byc
    > mozliwie najgrubsze z wszystkich stron. Bo dolozyc sie pozniej nie da
    > (zeby wyszlo ekonomicznie), a energia bedzie ciagle drozala.

    Nieprawda :-)
    Ceny energii realnie utrzymują sięna stałym poziomie albo nawet minimalnie
    tanieją.
    A ceny gazy w ostatnich latach nawet nominalnie a nie tylko realnie spadają.

    > Kwestia przeliczenia dla kazdego domu indywidualnie. Od tego jest OZC :)
    > I ani grama marketingu tu nie ma - czysta matematyka.

    Tyle że jak z OZC wychodzi np. 12cm to marketing używa właśnie tej formułki
    że ceny energii będą rosły dlatego rzekomo warto nie słuchać OZC tylko dać
    więcej :-)

    Pozdrawiam
    Ergie