  • Data: 2009-07-24 10:31:34
    Temat: Re: Nowa pralka
    Od: slonko <s...@s...las.com> szukaj wiadomości tego autora

    Ikselka pisze:

    > Bardzo mnie zaintrygowała sprawa demontażu dolnej szuflady, ponieważ w
    > zamyśle miałam kiedyś kupno takiej pralki, tj z szufladą na dole. I właśnie
    > mnie zastanawiało to, czy aby taka szuflada nie mogłaby pogarszać
    > stabilności pralki... bo przecież to tak, jakby ciężkie wirujące urządzenie
    > postawić na watłej, pustej skrzynce...

    spokojnie mozesz soie odpuscic taka pralke (ariston) nie wiem jak w
    innych, ale ta szuflada wbrew pozorom jest mala i tak naprawde srednio
    przydatna. Podobno te modele bez szuflad sa stabilniejsze - tak twierdzi
    servisant i na moje oko znal sie na rzeczy.

    Ogolnie pralka bardzo cicho i dobrze pierze. Troche tylko halasuje
    pompa. Tam jest filnik 3-fazowy. Natomiast to wirowanie to tragedia. Nie
    ma znaczenia czy na 800 czy na 1200 jak zle porozklada to tanczy po
    lazience jak glupia, albo wali bebnem. Zdarza sie tez czasem, ze wcale
    nie odwiruje.
    Co ciekawe (spedzilem kilkadziesiat godz. przy niej) odwirowanie przy
    koncu plukania na oko 800 obr/min 100/100 przebiega praktycznie
    bezproblemowo :)
    Anyway ja bym ci proponowal jednak cos z Boscha - tesciowie zakupili
    ponad rok temu i tez sie jej dokladnie przygladalem - bo myslalem ze
    wszystkie pralki tak wiruja - ale widze, ze to inna jakosc jednak.