  • Data: 2009-07-26 20:21:44
    Temat: Re: Nowa pralka
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 26 Jul 2009 15:44:02 +0200, Dawid napisał(a):
    > A takie cuś, jak dekoder tv naziemnej u Was nie istnieje?

    Nie wiem, parę miesięcy temu z ciekawości się rozglądałem i zero dostępności
    - ani w sklepach, ani na allegro... Teraz na allegro widzę że zaczęły się
    pojawiać - ale jeśli ktoś ma kupować dodatkową skrzynkę, to równie dobrze
    może kupić taką do odbioru telewizji satelitarnej ;) Wiem, więcej zabawy
    z montażem - ale za tę samą cenę znacznie więcej programów.

    > Nasi na przekór wymyślili inne kodowanie jakie działa już dawno na
    > zachodzie, ale nie trzeba od razu zmieniać telewizora.

    Tak samo jak wcześniej wymyślili Nicam zamiast A2 - i chwała im za to
    i za mpeg4. Dzięki temu nie będziemy zasypani starym sprzętem ;)

    > Np PVR PHILIPS już dziś ma wbudowany dekoder tv naziemnej.

    Pewnie coraz więcej tego będzie.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944