eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się Re: Nowe obowi?zki zwi?zane z ustaw? ?mieciow? ;) - zaczyna sie
  • Data: 2013-01-11 14:32:07
    Temat: Re: Nowe obowi?zki zwi?zane z ustaw? ?mieciow? ;) - zaczyna sie
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:50f00618$0$26697

    > Maniek sam żeś wytykał że problemem poważnym było nie podnoszonie cen i
    > sprzedawano po zaniżonych, czyli rozdawnictwo.
    > To w końcu określ się mieli podnosić, czy nie mieli podnosić. Czy słusznie
    > strajkowano czy nie?

    Nie lap mnie za slowka tylko ogarnij dziedzine szerzej niz jedne podwyzki,
    bo te nie biora sie z niczego.
    Podwyzki ktore chciano wprowadzic byly skutkiem zlej polityki wczesniej i
    byly pierwszym sygnalem chylenia sie slonia na glinianych nogach. Tej
    gospodarki o ktorej kogutek pisze, ze byla wysoko notowana. Ty piszesz, ze
    za gierka bylo git, a rok '76 ro gierek jak nie wiem co i podwyzki jak nie
    wiem co i to znacznie wczesniej niz solidarnosc.
    Teraz co do podwyzek, widzisz temat jest dosc prosty. W skrocie chciano
    nadrobic kwotowo to co spierdzielono przez lata w calej gospodarce, dzieki
    podniesieniu cen zywnosci. Innymi slowy zbierano na rate kredytu, a jeszcze
    inaczej chcieli odebrac ludziom to co im rozdano za darmo. Ktos obudzil sie
    z reka w nocniku, ze kasa sie konczy, kredyty trzeba splacac, to co, to
    podniesiemy miecho, a tu zonk. Lud sie zbuntowal.
    Odpowiedz na Twoje pytanie czy mieli podnosic czy nie nie jest prosta. Wtedy
    na szybko pewnie nie mieli wyjscia, ale w takim razie gdzie podzial sie ten
    Gierka raj ktory wspominasz z utesknieniem? Ty widzisz podwyzki i strajki, a
    prawda jest zupelnie inna. Po kiego prowadzono polityke przerostu
    zatrudnienia? Czemu nikt nie liczyl kosztow nabiezaco? Czemu chciano dotowac
    dalej produkcje z podwyzek cen zywnosci, bo o jakiejs restrukturyzacji nie
    bylo mowy. Trzeba by ludzi zwolnic i ujawnic bezrobocie. No ale jak?
    Bezrobocie to przeciez ten zly kapitalizm, socjalizm to raj.

    Pozdro.. TK