eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się › Re: Nowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się
    From: masti <g...@t...hell>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Nowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się
    Date: Fri, 4 Jan 2013 15:26:26 +0000 (UTC)

    Dnia pięknego Fri, 04 Jan 2013 06:59:47 -0800 osobnik zwany rekonkwista24
    napisał:

> [...]
    oglegroups.com...

    > Jak niższy? Teraz jest 800-900 mld zł. Natomiast odnośnie 1980r.
    > wikipedia podaje: nominalnie mld USD: 24,1, co realnie w 2005
    > odpowiadało: 57,1 mld USD. Zupełnie jakby inna skala. Za Gierka kasy nie
    > inwestowano? Ile Ty masz lat?

    za Gierka był 3-4 razy wyższy od obecne względem eksportu czyli tego co
    pozwala nam go spłacać.

    Co do inwestowania to kupowano licencje np. masseya Fergusona z calowymi
    srubami, albo berlieta na autobusy, które nie nadawały się do naszego
    natężenia ruchu i klimatu. Do tego przemysł cięzki. Nie mówiąc o tym, że
    wiele produktów miało "wsad dewizowy" a ich cena nie pokrywała tego co w
    nie włozono. Generalnie kredyty z czasów Gierka zostały przejedzone.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?