eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się › Re: Nowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się
  • Data: 2013-01-04 12:21:07
    Temat: Re: Nowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się
    Od: <news> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Aleksander" napisał:
    > Zapitalać na wrotkach nikt Ci nie karze.

    To jak twoim zdaniem mam się dostać do pracy nie spalając ropy żeby moje
    dziecko nie dostało od tego raka?

    > Ale dokładać swoich 5 groszy do zanieczyszczenia
    > powietrza też nie musisz.

    Ropy spalam setki razy więcej w aucie niż butelek w piecu, więc gdzie i z
    czym miał bym się dokładać?
    Ja ani ropy ani butelek nie produkuję, więc czy je spalę w pi9ecu, czy będą
    gdzieś zalegać w lesie, czy na wysypisku, czy się na tym wysypisku spalą to
    nic w kwestii środowiska, czy zdrowia tu nie zmieni.

    Widzę że większość ludzi jest tak głupia że myśli że jeśli śmieć będzie
    zalegał na wysypisku to jest bardziej ekologiczne niż gdyby leżał w lesie,
    to jest paranoja! Te wysypiska to też kiedyś były tereny zielone, czy lasy,
    tam też się śmieci palą, Butelka już została wyprodukowana i ze zdrowotnego
    punktu widzenia nie ma żadnej różnicy czy się spali, czy będzie zalegać na
    wysypisku. Natomiast z punktu widzenia ekonomicznego to spalona w piecu daje
    ciepło i oszczędności na paliwie. Pewnie ze każdy chciał by palić w piecu
    węglem, ropą, czy gazem, ale dzięki naszym POpaprańcom nikogo na to nie
    stać:(