eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się › Re: Nowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się
    From: masti <g...@t...hell>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Nowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się
    Date: Fri, 4 Jan 2013 22:24:24 +0000 (UTC)

    Dnia pięknego Fri, 04 Jan 2013 23:18:20 +0100 osobnik zwany 4CX250
    napisał:

    > U?ytkownik "masti" <g...@t...hell> napisa? w wiadomo?ci

    > To s? pojedyncze kwiatki to co piszesz a nie widzisz ?e do dzisiaj
    > pracuj? elektrownie wybudowane za te pieni?dze. Do po?owy lat 90
    > pracowa?o mnóstwo central telefonicznych, nadajników telewizyjnych i
    > radiowych, centrum satelitarne w Psarach. Wyasfaltowano tysi?ce km dróg
    > w miejscach w których by?y polne ?cie?ki, zbudowano wiele mostów,
    > rozbudowano kolej, budowano 300tys mieszkan rocznie (dzisiaj nawet 1/3
    > tej ilo?ci nie mamy) A brakowa?o tych mieszkan bo tysi?ce ludzi ze wsi
> [...]
    sorry, ale masz wyobrażenia o PRLu jak z trybuny Ludu.
    Wybudowanie dróg, czy fabryk nie jest żadnym sukcesem Gierka. W krajach
    bez realnego socjalizmu też się wybudowały tylko trochę szybciej.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?