eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się Re: Nowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się
    From: "Maniek4" <r...@l...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Nowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się
    Date: Sat, 5 Jan 2013 12:11:56 +0100

    news:kc6rc6$5b3$1@node1.news.atman.pl...
    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > A rozumiesz, że nie chodzi o Ciebie ale o ogół?

    Sluchaj, ten ogol nie dokladal mi sie kiedy kupowalem nieruchomosc. To teraz
    niech ten ogol nazywa podatek od nieruchomosci podatkiem od nieruchomosci, a
    oplate za wywoz smieci oplata za wywoz smieci. Ale Ty jakos nie jestes w
    stanie zauwazyc roznicy, bo pewnie co za roznica jak to sie nazywa.

    >Wiesz, lasy są wspólne, powietrze którym oddychamy też.

    Podrzuce Ci inny paranoiczny pomysl, oplate za smieci przeniesmy na bochenki
    chleba, bedzie jeszcze bardziej skuteczny i bardziej sprawiedliwy. Ja poki
    co widze tu kolejne dno, mianowicie opodatkuje sie wlasnie takich jak ja,
    ktorzy do tej pory nie byli objeci oplatami za wywoz. Klientow wiec
    przybedzie, kasy rowniez, tylko te ceny szacuje sie ciagle wyzej?

    > Uważasz, że nie było problemu? Ok, Twoja sprawa, że go nie dostrzegałeś.
    > Ja uważam że problem był i cieszę się że zniknie, nawet jeśli będę musiał
    > zapłacić kilka czy kilkanaście zł miesięcznie więcej to uważam, że warto.

    Mnie generalnie fascynuje Twoje podejscie do zycia i wiara, ze panstwo zrobi
    wszystko lepiej, sprawniej i ogolnie bedzie git. Na byc moze wprowadzony
    podatek katastralny moze tez sie ucieszysz i jakos racjonalnie wytlumaczysz.
    Ja niestety uwazam inaczej i nie podzielam Twojego przekonania, ze problem
    zniknie.

    > Czekałem na tę zmianę od lat (już nie pamiętam kiedy i w którym kraju
    > pierwszy raz o tym usłyszałem, ale to już było bardzo dawno) i już wtedy
    > stwierdziłem jakie to proste - nie trzeba armii urzędników i policjantów
    > pilnujących każdego zagajnika, rowu czy komina. Wystarczy sprawić by
    > ludzie płacili niezależnie od ilości i już śmiecenie przestanie się
    > opłacać i problem zniknie.

    W mysl tego co napisales moznaby w samochodach wprowadzic GPS, rejestrowac
    przejazdy i archiwizowac na mapach, gdzie beda zaznaczone znaki nakazu,
    zakazu, ograniczenia i zmiany swiatel na skrzyzowaniach. Oczywiscie
    odplatnie no bo jak inaczej, bezpieczenstwo dla naszego dobra musi
    kosztowac. Wiekszosc podatkow moznaby rozliczyc przy pomocy telefonu w
    momencie transakcji, wystarczy wycofac pieniadz materialny. Kazdy z tych
    przypadkow dzis jest mozliwy i nie potrzeba bedzie armii urzednikow i
    policji drogowej. Popatrz jakie to proste. Na ile jeszcze dasz sie wydoic
    kolejnym hipokrytom w stylu "tylko czlowiek bez prawa jazdy moze stawiac
    tyle fotoradarow", by zapisac wplywy z mandatow jako dochod budzetu? Tak
    wiem, to dla naszego bezpieczenstwa czy cos.

    Pozdro.. TK