eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się › Re: Nowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się
  • Data: 2013-01-05 22:39:42
    Temat: Re: Nowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:kca3d4$7ot$1@news.task.gda.pl...

    > Mogl bym sporo o tym napisac, jak to produkowalo sie koszty w tych
    > wielkich panstwowych firmach zeby cena nie byla nizsza na rynku z cenami
    > urzedowymi. O kreatywnej amortyzacji i kredytach bankowych nieszacowanych
    > mimo inflacji na poziomie 1000%, za co Balcerowicza na poczatku lat
    > dziewiecdziesiatych chcieli co niektorzy wieszac.

    Oj Maniek. Ale to nie za Gierka było. Od prawdy i ty nie uciekniesz.
    Choćbyś nie wiem jak próbował czarować Gierkowe błędy, to nie da się tu
    ukryć jednego:
    Gierek wybudował prawie 10mln mieszkań, setki fabryk. Tyle tego, że
    sprzedawać przez 22 lata jest co sprzedawać i jeszcze nie wszystko
    sprzedano. Cała infrastruktura kolejowa, energetyczna, gazownicza. Gdyby
    nie Gierek, to by dzisiaj tych enionów, pkp cargo, pgnigów i tauronów i
    całej reszty nie było. Gierek to wszystko postawił za 50mld $. W IV RP za
    300mld $ wybudowano 1/1000 tego co Gierkowi się udało.

    > Cala ta PRL'owska ekonomia to ewenement na skale swiatowa i to nie jakas
    > solidarnosc cos tu namieszala. System i tak by pierdyknal i tak. Im
    > pozniej tym gorzej.

    A właśnie że Solidarność. Dlaczego nikt dzisiaj nie strajkuje z powodu że
    śmieci poszły 500% w górę podczas gdy wtedy o 20 gr wyszli na ulice?
    Otwórz ty oczy. W czyim interesie były te strajki i komu przyniosły realne
    korzyści.
    Jeden przykład kraju. W Chinach też były książeczki czerwone i jeszcze
    większy zamordyzm niż u nas i cała ekonomia stała i stoi do góry nogami. Są
    dzisiaj potęgą. Może nie militarną ale siedzą u nich w kieszeni nawet tacy
    jak USA.

    Marek