eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się › Re: Nowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się
  • Data: 2013-01-06 14:29:21
    Temat: Re: Nowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się
    Od: <news> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Borys Pogoreło" napisał:
    > Co za bzdury. Doczytaj może jakich pieców się używa do takiego
    > spalania, w jakich się to dzieje temperaturach i co wówczas
    > powstaje. Wydaje Ci się, że w domowym piecu z takiej butelki
    > powstanie CO2 i H2O? Wręcz przeciwnie.

    Ja nie umim czytać, więc oświec nas o prawa renko boskiego adama, w jakich
    to cudownych piecach się owe butelki spala i jakei tam panują nie ziemskie
    warunki (nie zapomnij dodać ile wynosi temperatura spalania butelki:)

    > I trochę dioksyn czy też cyjanowodoru. Samo zdrowie.

    Ja od goździkowej słyszałem ze butelki produkuje się z ropy, więc co niby ze
    spalania butelki może powstać bardziej toksycznego od spalania ropy?
    No i tych dioksyn pełno jest w żywności a jakoś nie protestujesz:)