eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się Re: Nowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się
  • Data: 2013-01-07 20:21:54
    Temat: Re: Nowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 7 Jan 2013 12:43:28 +0100, news napisał(a):

    > Czy ty sugerujesz że produkowane piece nie nadają się do spalania paliwa?

    Chyba niekoniecznie czytasz to, na co odpowiadasz. To przeczytaj raz
    jeszcze.

    > Puknij się w łepek! W takich temperaturach własnie się spala paliwo w
    > piecach domowych, są tak skonstruowane że posiadają komorę spalania i
    > dopalania, dopływ powietrza w kilku punktach i inne bajery, więc przestań
    > zgrywać mądralę!

    I masz *gwarantowane* ~1000C przez cały czas trwania spalania w całej
    komorze? Bo nadal nie odróżniasz zwykłego pieca od pieca do spalania
    śmieci, gdzie spalanie paliwa służy jedynie wytworzeniu odpowiedniej
    teperatury.

    Albo zwyczajnie dokarmiam.

    > Kurna, zakazać palenia wungla i drewna w piecach bo według ciebie źle się
    > spala i w czasie ich spalania powstają substancje jakich w tym paliwie nigdy
    > nie było:)

    I co jeszcze napisałem, czego nie napisałem?

    > Palić papierosy też zakazać, bo proces spalania jest nie
    > efektywny:)

    Świeczek też zakazać, koniecznie!

    --
    Borys Pogoreło