  • Data: 2015-02-24 10:49:27
    Temat: Re: Nowy dom i dodatkowa instalacja elektryczna
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 23 lutego 2015 13:12:58 UTC+1 użytkownik Adam napisał:
    > Czy puścić dodatkowo okablowanie zasilane z UPS/agregatu?
    > Nazwijmy to "linią podtrzymania".

    Jak tak mam:

    * agregat-0-sieć
    * PF431 (przelacznik brakujacej fazy)
    * lodówka/zamrażarka
    * alarm
    * oswietlenie
    * UPS
    * "serwerownia"
    * obwody gwarantowane

    Dla scislosci dodam ze nie mam na razie ani agregatu ani przelacznika agregat-0-siec.

    Jak bym potrzebowal to cale oswietlenie moglbym przepiac za UPSa. Same ledowy, to by
    akumulatora nie wyssalo.
    Na schodach/komunikacji mam slabe ledziki zasilane prosto z akumulatora.

    Czy warto? Trudno powiedziec, szczegolnie ze nie dawno zmodernizowali linie i jest
    jakas "skretka" zamiast drutow ktore sie bujaly na wietrze.

    bajcik